Nemoj da pričaš
Upravo videh još jednu krilaticu koja teži da postane još jedna u nizu popularnih (a samim tim i beznačajnih, praznih i ispolitiziranih parola) izreka i dnevnih mudrosti. Još jedna prava stvar za sve лајф коучове.
Elem, primetih ovo (moj je prevod, izvin'te ako sam negde omašio):
Nemoj pričati - Deluj!
Nemoj govoriti - Pokaži!
Nemoj obećavati - Dokaži!
Ali, šta nije u redu sa tim? Meni deluje OK i prilično poučno!
Pa, nije problem u tome što je ovo neistinito ili pogrešno. Naprotiv, zaista jeste mudro, ali razmislite da li postoje zanimanja u kojima je znanje alat, a reč proizvod? Naravno da postoje. I to ne mali broj.Moram da izrazim žalost svim retoričarima, filozofima, socijolozima, pisacima, umetnicima i ostalim pripadnicima NaN-radničke populacije - u sledećem periodu vremena ćete biti na udaru prilično nezgodne pesnice praktične filozofije (filozofije ulice 💤).
Ali, ne morate brinuti. Tvorci i konzumenti reklamnih (kao i ostalih) slogana imaju kratka pamćenja, tako da će već za koju nedelju ovakve stvari biti zaboravljene i zamenjene sa nekim drugim sloganom.
Ima nešto u dužini i sadržaju parola. One su taman tolike koliko može da se zapamti u dahu, a traju taman toliko dok ih ne zameni neki drugi slogan iste dužine. Možda je tu više reč o kapacitetu konzumenata takvog sadržaja?
Dakle, bez brige...
Ionako ste vi i smislili ovaj slogan, zar ne?
Коментари
Постави коментар